Hűtő, klímakompresszor webshop
Klímakompresszor, vízhűtő
Kosár
Kosara üres.

Hűtő alkatrészek keresése autó tipus szerint:



Garanciális feltételek

Garanciális igények kezelése

 

A garanciális ügyintézéshez a következőkre van szükségünk:

  • a Frihed Parts Kft által kiállított számlára, vagy annak másolatára
  • a forgalmi fénymásolatára
  • a garanciális igény tárgyát képező alkatrészre
  • elektromos alkatrészek, dízel egységek illetve lengéscsillapítók esetén mérési jegyzőkönyvre
  • akkumulátor esetén a jótállási jegyre
  • beszerelő szakműhely munkalapjára, illetve a szerelést igazoló számlára

 

Garanciális igényét a meghibásodástól számított 20 munkanapon belül be kell jelenteni. A vizsgálatra beküldött alkatrészt ne tisztítsák meg, egyéb esetben nem lehetséges az eset alapos és korrekt kivizsgálása.

 

A garanciális igény nem érvényesíthető a következők bármelyike esetén:

  • az alkatrész nem beazonosítható
  • az alkatrészt szétszerelték, módosították, leejtés nyomait viseli
  • a beszerelés nem szakműhelyben és szakszerűen történt illetve nem igazolható
  • a hiba a használat során fellépő természetes kopás következménye
  • a károsodás nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza (versenyzés, helytelen tárolás stb.) 
  • közlekedési baleset, elemi kár, egyéb vis maior esetén
  • a beszerelésnél az előírt technológiai leírásban szereplő, kötelező járulékos alkatrészek cseréje nem történt meg
  • beszerelt porlasztócsúcsokra nincs garancia


Amennyiben okozati kárigény lép fel (munkadíj kompenzációra tart igényt), kérjük, ne bontsa meg a károsult részegységeket, ellenkező esetben a garancia érvényét veszti. Ebben az esetben biztosítani kell az egyidejűséget, jelen kell lennie független igazságügyi szakértőnek, illetve az esetről részletes jegyzőkönyvet kell készíteni.







Kérdése van? Elakadt? Kérje segítségünket!
>> Küldjön üzenetet
vagy telefonon 06 70 615 2274 (H-P: 9-17)