Garanciális feltételek
Garanciális igények kezelése
A garanciális ügyintézéshez a következőkre van szükségünk:
- a Frihed Parts Kft által kiállított számlára, vagy annak másolatára
- a forgalmi fénymásolatára
- a garanciális igény tárgyát képező alkatrészre
- elektromos alkatrészek, dízel egységek illetve lengéscsillapítók esetén mérési jegyzőkönyvre
- akkumulátor esetén a jótállási jegyre
- beszerelő szakműhely munkalapjára, illetve a szerelést igazoló számlára
Garanciális igényét a meghibásodástól számított 20 munkanapon belül be kell jelenteni. A vizsgálatra beküldött alkatrészt ne tisztítsák meg, egyéb esetben nem lehetséges az eset alapos és korrekt kivizsgálása.
A garanciális igény nem érvényesíthető a következők bármelyike esetén:
- az alkatrész nem beazonosítható
- az alkatrészt szétszerelték, módosították, leejtés nyomait viseli
- a beszerelés nem szakműhelyben és szakszerűen történt illetve nem igazolható
- a hiba a használat során fellépő természetes kopás következménye
- a károsodás nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza (versenyzés, helytelen tárolás stb.)
- közlekedési baleset, elemi kár, egyéb vis maior esetén
- a beszerelésnél az előírt technológiai leírásban szereplő, kötelező járulékos alkatrészek cseréje nem történt meg
- beszerelt porlasztócsúcsokra nincs garancia
Amennyiben okozati kárigény lép fel (munkadíj kompenzációra tart igényt), kérjük, ne bontsa meg a károsult részegységeket, ellenkező esetben a garancia érvényét veszti. Ebben az esetben biztosítani kell az egyidejűséget, jelen kell lennie független igazságügyi szakértőnek, illetve az esetről részletes jegyzőkönyvet kell készíteni.